Meldpunt Huren helpt huurders en verhuurders
Heb je het moeilijk om je huur te betalen? Of betaalt je huurder niet? Dan kan je altijd terecht bij het Meldpunt Huren van de Woonwinkel Zennevallei.
Verhuren loopt niet altijd van een leien dakje. Een huurder die niet betaalt, een woning die slecht wordt onderhouden, overlast … Ook wie huurt, kan problemen ondervinden. Discriminatie op de huurmarkt bijvoorbeeld, of financiële zorgen waardoor je je huur niet kunt betalen. Dan kan het Meldpunt Huren van de Woonwinkel Zennevallei je helpen.
Medewerkers zoeken oplossing
Huurders en verhuurders kunnen problemen melden bij het Meldpunt Huren van de Woonwinkel Zennevallei. De medewerkers gaan dan op zoek naar een oplossing, samen met de huurder en de verhuurder. Problemen melden kan tijdens de permanentie, via e-mail of het meldpunt op de website.
Je kan Woonwinkel Zennevallei bereiken via de balie in het stadhuis op het Oudstrijdersplein. Er is permanentie op dinsdag van 9u tot 12u (zonder afspraak), en op donderdag van 14u tot 16u30 (met afspraak) en van 17u tot 20u (zonder afspraak). Je kan ook een afspraak maken. Telefoneren kan naar 02 365 94 10. Online vind je het meldpunt via www.woonwinkelzennevallei.be.