Projectcoördinator leegstaande woningen voor kwetsbare doelgroepen – Deeltijds (0,6 VTE) – Contract bepaalde duur (2,5 jaar)
Als projectcoördinator leegstaande woningen zet je leegstand om in kansen voor kwetsbare doelgroepen. Jij zorgt ervoor dat woningen verhuurklaar worden gemaakt en ondersteunt bewoners om hun nieuwe thuis op een duurzame manier te behouden. Een uitdagende job met maatschappelijke impact? Absoluut!
Wat zal je doen?
Als projectcoördinator maak je van leegstaande woningen een nieuwe thuis voor kwetsbare gezinnen. Je zorgt ervoor dat alles goed verloopt: van het opstellen van regels voor toewijzing tot het klaarmaken van de woningen. Wanneer bewoners verhuizen, sta jij klaar om hen te ondersteunen.
Je bouwt een sterk netwerk uit met hulpverleners en organisaties, zodat bewoners de juiste begeleiding krijgen. Daarnaast organiseer je opleidingen en workshops om hen te helpen met praktische woonvaardigheden. Je volgt op of alles goed gaat, bekijkt of huurders zich aan de afspraken houden en rapporteert hierover. Tot slot werk je aan een duidelijk plan om het project op lange termijn verder te laten groeien. Met jouw inzet geef je mensen een dak boven hun hoofd, én bezorg je hen een echte nieuwe start.
Wie zoeken wij?
Met een bachelordiploma, bij voorkeur in de sociale sector, sta je sterk in je schoenen. Coördineren zit in je natuur: je plant, organiseert en houdt het overzicht. Je hebt een warm hart voor mensen en communiceert vlot met iedereen. Strategie uitdenken? Dat doe je met visie. De handen uit de mouwen steken? Dat doe je net zo graag.
Wat bieden we jou?
De functie van Projectcoördinator leegstaande woningen voor kwetsbare doelgroepen valt onder een deeltijds (0,6 VTE) contract van bepaalde duur (2,5 jaar),
Behalve toffe collega’s en een leuke job in een uitdagende, vernieuwende en dynamische omgeving krijg je bij ons het volgende:
Op je rekening
- Een salaris volgens loonschaal niveau B1-3, met een bruto geïndexeerd maandloon vanaf minimum € 1.835,80 (voor 0,6 VTE) Hoe meer anciënniteit; hoe meer loon!
- Ook ontvang je maaltijdcheques van € 8 per werkdag en een eco-cheque van € 200 per volledig voltijds gewerkt jaar.
- We moedigen fietsers en stappers aan met een vergoeding.
Extra voordelen
- Trein-tram-bussers reizen gratis naar het werk en terug.
- Naast 14 feestdagen krijg je 30 dagen verlof.
- We vullen je pensioen aan met 3% van je loon.
- Flexibiliteit is ons ding. Want jouw privéleven houdt zich niet aan werkschema’s. We bieden je de mogelijkheid om je rooster in te richten naar jouw noden.
- Zin om jezelf te ontwikkelen? Dat moedigen we aan met onze ruime interne en externe opleidingsmogelijkheden.
- En dan hebben we het nog niet over het gemak waarmee je binnen onze organisatie kan groeien of veranderen van functie.
- Benieuwd naar alle voordelen? Lees hier de voordelen.
Praktische info
Hoe maak je deze toffe job de jouwe? Dat is heel eenvoudig.
- Stuur je CV, motivatiebrief, een uittreksel uit het strafregister (niet ouder dan 3 maanden) en kopie van je diploma tot en met 23/02/2025 naar jobs@halle.be
- Je kan deze documenten ook met de post versturen naar:
Stad Halle – Tav Jan De Winne – Algemeen Directeur
Oudstrijdersplein 18
1500 Halle - Of je geeft de documenten af aan de balie van het stadhuis (open op weekdagen van 9u – 12u en van 14u – 16u30 – op donderdagnamiddag van 17u tot 20u)
Het aanwervingsexamen vindt plaats op 12 maart 2025 in de voormiddag. Het bestaat uit een schriftelijke voorbereiding, gevolgd door een mondelinge proef. Hou die datum alvast vrij in je agenda.
Heb je nog vragen? Bel ons op 02 359 96 25 09 of mail naar jobs@halle.be.